OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.
You are here: POETNA arrow OPREMA arrow FIZIKALNA TERAPIJA
PDF Ispis E-mail

FIZIKALNA TERAPIJA

MAGOMIL TERAPIJA

Fizkalna terapija je metoda fizikalne medicine koja koristi magnetizam, elektricitet, mehaniku energiju, toplinu, zvuk i svjetlost u lijeenju, a našla je primjenu u gotovo svim granama medicine.Od terapija koje primjenjuje poliklinika navodimo:

Magnetnu terapiju  primjenjujemo u lijeenju degenerativnih bolesti zglobova i kralješnice, fraktura, stanja nakon ruptura i ligamentarnih povreda.
Elektrostimulaciju koristimo u sluajevima kad postoji hipotrofija muskulature nakon povreda, kod oslabljene ivane podraljivosti, te kao sastavni dio treninga u sportaša.
Presoterapija je metoda za poboljšanje limfne i venozne cirkulacije u gornjim i donjim ekstremitetima nakon razliitih postraumatskih stanja.

TENS ublaava simptome bola elektrinim podraajima osjetnih ivanih završetaka u koi.
Refleksna masaa je manualna terapija koja djeluje relaksacijski na bolne toke lijeenog segmenta kralješnice. Koristi se kod sportskih povreda, rupture ligamenata, mišia i distorzija zglobova.

Magomil

Magomil aparat za elektroterapiju i magnetoterpaiju.

Vacuson

Vacuson aprata za terapiju vakumom.

Ultrasaund

Ultrasaund aprata za terapiju ultrazvukom

Terapija  udarnim  valovima
-  Shockwave  Therapy -

Terapija udarnim valovima - je jednostavna nehirurška metoda koja ubrzava procese zarastanja i obnavljanja  vezivnog i mišino koštanog tkiva.

Naješe  se  koristi i daje  dobre  razultate  kod  sladeih  stanja:

-         petni trn, upala plantarne fascije

-         upala Ahilove tetive

-         skakako koljeno – upala  tetiva oko  koljena

-         bol na hvatištu mišia stranje strane natkoljenice,  bolni  aduktori.

-         bolno rame - kalcifikati, buzitis, tendinitis,

-         teniski i golferski lakat (epikondilitis)

-         upale tetiva na šaci ili stopalu

Terapija udarnim valom traje 5 do  10  minuta  i potrebno je obaviti 3-5 terapija koja se provodi u razmacima od 7 dana.

Uvijek sa vama
POLIKLINIKA