OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.
You are here: POETNA arrow TEXTOVI O ZDRAVLJU arrow TERAPIJA UDARNIM VALOVIMA
PDF Ispis E-mail

Terapija  udarnim  valovima

-  Shockwave  Therapy -

Terapija udarnim valovima - je jednostavna nehirurška metoda koja ubrzava procese zarastanja i obnavljanja  vezivnog i mišino koštanog tkiva.
Naješe  se  koristi i daje  dobre  razultate  kod  sladeih  stanja:

•    petni trn, upala plantarne fascije
•    upala Ahilove tetive
•    skakako koljeno – upala  tetiva oko  koljena
•    bol na hvatištu mišia stranje strane natkoljenice,  bolni  aduktori.
•    bolno rame - kalcifikati, buzitis, tendinitis,
•    teniski i golferski lakat (epikondilitis)
•    upale tetiva na šaci ili stopalu

Terapija udarnim valom traje 5 do  10  minuta  i potrebno je obaviti 3-5 terapija koja se provodi u razmacima od 7 dana.
Nakon lokaliziranja najbolnijeg mjesta ili  UZV  markiranju patološke  promjene  obavlja se  terapija.   U toku same terapije  osjeaju se vibracije i lupkanje.  Nakon terapje udarnim valovima na isto mjesto   preporuuju se kombinacije sa klasinim metodama fizikalne terapije kao sto su: laser ultrazvuk, elektroterapija, magnetoterapija, krioterapija i td.
Objašnjenje naina rada terapije je da su to zvuni valovi  koji prenose veliku energiju u tkiva koja se nalaza u bolnim stanjima. Djeluje ak i na dubini od 4-7 cm gdje nam je drugim metodama vrlo tesko doprijeti.
Aparati su kompjuterski podešeni na odreenu frekvenciju i broj udaraca ovisno o dijagnozi.
Kontraindikacije za terpaiju udarnim  valovima su: Infekcija u tretiranom podruju, tromboflebitis, tumor u tretiranom podrucju, trudnoa i srani stimulator.
Terapija udarnim valovima je brza i efikasna u rješavanju navedenih bolnih stanja uz napomenu da  su efekti  terapje  znatno bolji  kod  svjeih  nego kod  zastarjelih.

Prim. Dr Enver Šabi
specijalista opšte hirurgije